صفحه اصلی خبرها مخالفان «لس آنجلس تهران» دست بردار نیستند!

مخالفان «لس آنجلس تهران» دست بردار نیستند!

77
لس آنجلس تهران

این روزها در جریان اکران فیلمها یک اتفاق با تناقضهای جالب افتاده ، اینکه «لس آنجلس تهران» در حال جهش به سوی دو میلیاردی شدن است، اما همزمان اغلب تماشاگران فیلم در حال گلایه و شکایت از محتوا و ساختار آن هستند. سینماروهایی که با روی آوردن به صفحات عوامل فیلم در مذمت آن چه حرفها که نگفته و چه درشتگویی ها که روا نداشته اند.
به گزارش هنرانه،  به نقل ازبانی فیلم ، با این حال روشن نیست گیشه فیلم چطور تا لحظه تنظیم مطلب حاضر در عصر یکشنبه گذشته به مرز یک میلیارد و ششصد میلیون تومان رسیده. برخی با بدبینی معتقدند این روند فروش بزودی با همه گیر شدن و شدت یافتن نارضایتی ها نسبت به فیلم کاهش چشمگیری خواهد یافت و حتی بخش عمده ای از همین رقم را هم ناشی از پیش فروش بلیتها در روزهای نخست اکران توسط عوامل به برخی ارگانها و نهادها می دانند.
در هر حال همچنان واکنش های منفی تماشاگران به «لس آنجلس تهران» ادامه دارد و با مروری کوتاه به صفحات شخصی عوامل فیلم در فضای مجازی می توان به این واقعیت واقف شد. نظرات منفی ای که از سه شنبه شب هفته گذشته همزمان با اغاز اکران فیلم در گرفتند و همچنان ادامه دارند.کاربری دیروز زیر پست آخر پرویز پرستویی این فیلم را «افتضاح قرن» و «مزخرف» خوانده و دیگری از این بازیگر خواسته بابت بازی در آن باید «اظهار ندامت» کند!
نظراتی که با بی تفاوتی و سکوت این عوامل مواجه شده اند. البته همانطور که پیشتر نوشتیم،پرستویی در یک مورد نظر منفی کاربری درباره اینفیلم را لایک کرد که حسابی حاشیه ساز شد.
در صفحه تینا پاکروان کارگردان فیلم اما قضیه کمی فرق می کند. او که ترجیح داده کامنتهایش را باز بگذارد، با سرعت و دقت عجیبی نظرات کاملا منفی و دارای ادبیات تند را بلافاصله از زیر پستهایش در اینستاگرام پاک می کند و در مواردی اما حاضر به پاسخگویی به منتقدان فیلمش همشده است.
مثلا اودر پاسخ به کاربری که نوشته«کی باورش میشه شما هم لس آنجلس تهران رو ساختید و هم نیمه شب اتفاق افتاد که من تا ماه ها باهاش زندگی کردم، اما این فیلم به کل ناامیدمون کرد…. به خدا خیلی ضعیف بود»، نوشته است:«ممنون از نظرتون، قابل احترامه. دوژانر مختلفه و سلایق مختلف». با این حال ملایمت کامنتهای باقیمانده در قیاس با آنچه مردم برای پرستویی نوشته اند، نشان از یک مهندسی خفیف در اجازه انتشار نظرات دارد.
با این حال معضل بزرگ فیلم از نظر تماشاگران و منتقدان در درجه اول فیلمنامه آشفته و ضعیف آن است که درادامه به دلیل شناخت اندک کارگردان از ژانر کمدی در اجرا هم گرفتار آسیبهایی شده است. مسئله ای که موجب شده بشدت توی ذوق تماشاگران بخورد و سرخورده از سالنهای سینما خارج شوند.

بارگذاری بیشتر در خبرها
avatar

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  اشتراک در  
اطلاع از